شرکت دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه خرده فروشی کشور به جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین پیوست.
طی چند سال اخیر ظهور فناوریهای نوین در بازارهای جهانی، مدیریت زنجیره تأمین را بیش از پیش ضروری ساخته است، به نحوی که سازمانهای مختلف برای حفظ جایگاه رقابتی خود، میبایست به استفاده از مفاهیم و تکنیکهای لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین بپردازند. پیرو برگزاری جلسه مشترک میان کمیته علمی جایزه و مدیران ارشد دیجی کالا در محل آن سازمان و بررسی مدل ارزیابی و راه های بهبود سیستم لجستیک و زنجیره تامین آن مجموعه در این فرآیند، مقرر شد شرکت دیجی کالا در دومین دوره جایزه در سطح تقدیرنامه 4 ستاره حاضر گردد.
دیجیکالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروههای مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بینظیر در دیجیکالا عرضه میشوند. دیجیکالا با در اختیار داشتن سهم عمدهای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بیطرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را میکند. دیجیکالا با ارائه طیف گستردهای از معتبرترین برندها در گروههای مختلف و با همکاری نزدیک با واردکنندگان و توزیع کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش میکند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربریهای متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمتهای کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویتهای دیجیکالا محسوب میشود. دیجیکالا با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین کنندگان، میکوشد امکان ارائه پایینترین قیمتها و بهترین خدمات را فراهم آورد.