سوالات متداول:
- آیا دستیابی به سطوح بالاتر در جایزه پیشنیازی دارد؟
لزوم اخذ هر یک از سطوح جایزه، منوط به اخذ سطوح پایینتر است. سازمان برای شرکت در سطح زرین باید تندیس سیمین، و برای شرکت در سطح سیمین، باید تندیس بلورین را دریافت کرده باشد. سازمان برای شرکت در سطح 4 ستاره باید تقدیرنامه 3 یا 2 ستاره و برای شرکت در سطح 3 ستاره باید تقدیرنامه 2 یا 1 ستاره را دریافت کرده باشند. شرکت در سطح 1 و 2 ستاره پیشنیازی ندارد. شرکت در سطح گواهینامه پیشنیازی ندارد. برای اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.
- اعتبار هر یک از جوایز چند سال است؟
2 سال.
- در نخستین دوره برگزاری (سال 97) جوایز در چه سطوحی داده میشوند؟
در سال نخست جایزه تنها در دو سطح گواهینامه و تقدیرنامه برگزار خواهد شد.
- چرا سازمان ما باید در این جایزه شرکت کند؟
سازمان شما با شرکت در جایزه از منافع زیر برخوردار خواهد شد:
- ایجاد چهرههای متعالی در نگاه مشتریان به عنوان یک پرستیژ و موفقیت ویژه از سوی آن بنگاه یا سازمان
- ایجاد امکان استفاده از نتایج ارزیابی توسط نهادهای حاکمیتی برای اولویتبندی بنگاهها و اعطای تسهیلات
- دریافت گواهینامه یا تقدیرنامه جایزه ملی، متناسب با امتیازات اخذ شده در ارزیابیها
- استفاده از آرم جایزه به عنوان نماد افتخار توسط برندگان و درج عنوان در کتاب و سایتهای مربوطه
- ارزیابی شرکتها و سازمانها توسط تیمهای خبره
- دریافت گزارش بازخورد از نقاط قوت و زمینههای قابل بهبود توسط تیمهای ارزیاب
- تقویت بستر ارائه خدمات مشاوره در راستای تقویت فعالیتهای لجستیک و زنجیره تامین
- امکان ارائه تجربیات برندگان جایزه در حاشیه برگزاری جایزه در قالب پانلها و ایجاد قابلیت الگوبرداری
- فراهم سازی امکان انتقال تجربیات موفق برندگان در دانشگاههای معتبر کشور
- فراهمسازی امکان انتقال تجربیات موفق برندگان در قالب کارگاههای آموزشی
- برگزاری جلسات هم اندیشی برندگان جایزه با وزیر صنعت، معدن و تجارت